lunes, 28 de octubre de 2013

Analitzem blogs educatius

He escollit el blog de http://blocs.xtec.cat/infantslacucafera/. En aquest blog tenen una estructura determinada, la qual utilitzen fotos, text i vídeos per a les seves entrades. Majoritariament, crean les entrades amb text i comentant la foto o video el qual han penjat, explicant el moment d’aquella foto o video. Els continguts més presents que hi ha són experiències, moments, aventures que han passat els nens i nenes de la cuca fera. Aquest blog pertany a la plataforma de blogger / blogspot. En aquest, s’hi desenvolupen les diferents activitats que realitzen els nens i nenes de la cuca fera. aportant imatges que marquin el moment de la situació. Mostren les excursions i diferents activitats que realitzen durant el curs. Les publicacions que es fan en aquest blog són entrades exposades per els mestres de la cuca fera. Exposen l’excursió o l’activitat que han fet els seus alumnes per a compartir-ho amb els pares i familiars que vulguin conèixer allò que fan els seus fills a les aules. El blog dels nens i nenes de la cuca fera segueixen una estructura similar, en la qual realitzen una entrada on hi posen imatges o vídeos amb una explicació d’aquests. A més a més, utilitza etiquetes per accedir més ràpid a la informació que desitges buscar, diferents arxius de diversos anys per si vols recordar moments passats. el blog presenta diferents gadgets com per exemple; un rellotge amb la hora actual, un calandari, arxius per a buscar activitats passades i comentaris recents. Aquest blog presenta un blogroll a la dreta, abaix del blog. Com a títol té; llistat de blog, blogs relacionats o que han escollit els mestres que han creat el blog. En algunes de les entrades hi han diferents comentaris de pares o familiars dels alumnes que han participat en l’activitat que s’ha compartit en l’entrada. Aquest blog, és un blog educatiu i informatiu de manera que permet que els familiars dels nens i nenes que participen en les activitats de la cuca fera siguin compartides amb aquests.

No hay comentarios:

Publicar un comentario